Branding- identita firmy
Poslanie a hodnoty značky. Sú absolútnym základom každého brandingu. Každá značka by mala mať jasne definovaný súčasný stav, poslanie, krátkodobé aj dlhodobé ciele a spôsoby, akým ich chce dosiahnuť.
načka – brand – je názov, fráza, dizajnový prvok, alebo symbol, ktorý definuje produkt, alebo službu. Brand, alebo komplexná firemná identita, je jeden z dôvodov, prečo uprednostníte smartfón určitého výrobcu pred iným, alebo to, prečo si oblečiete konkrétnu bundu, či kabát aj keď sú o niečo drahšie. Aj napriek tomu, že každá spoločnosť má svoj obchodný názov, len veľmi malé percento z nich má aj svoj brand. Tie, ktoré ho majú, investovali čas, energiu a financie budovania značky – branding.
Branding je to, čo váš biznis potrebuje, aby upútal pozornosť ideálneho zákazníka. Je to proces, ktorý z nových zákazníkov vytvára lojálnu klientelu. Jednoducho povedané – je to absolútna nevyhnutnosť ak chcete, aby váš obchod prosperoval.
Mobile Apps
Lorem ipsum dolor sit amet, coctetur adipiscing elit.
Creative Websites
Lorem ipsum dolor sit amet, coctetur adipiscing elit.
SEO Optimization
Lorem ipsum dolor sit amet, coctetur adipiscing elit.
Brand Solutions
Lorem ipsum dolor sit amet, coctetur adipiscing elit.